REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
Definicje, które zostały użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
-
Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu internetowego
-
Sprzedawca – APRONEE Dziedzic, Kopaczel Sp.k. z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim (kod: 95-050) przy ul. Łódzkiej 42, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001136401, NIP: 7312089172, REGON: 540085047, tel. +48 603 123 274, e-mail sklep@apronee.pl oraz shop@apronee.com
-
Klient – osoba fizyczna (osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych), osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
-
Produkt – towar oferowany przez Sprzedawcę w Serwisie internetowym,
-
Serwis internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym www.apronee.pl oraz www.apronee.com wraz jego subdomenami
-
Formularz internetowy – formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiającym dokonanie rejestracji
-
Formularz zamówienia – formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiającym dokonanie zamówienia
-
Umowa – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny dotycząca Produktu, zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość
-
Cennik – cennik Produktów dostępny na stronie Serwisu internetowego
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Serwisu internetowego (Formularza zamówienia), zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
-
Strefa dowozu – teren Rzeczypospolitej Polskiej
-
Podmiot zewnętrzny – firmy współpracujące ze Sprzedawcą w celu realizacji warunków Umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Firmy te przetwarzają dane osobowe jedynie w celach wynikających z Umowy.
-
Dzień roboczy – dzień przypadający od poniedziałku do piątku, inny aniżeli ustawowo dzień wolny od pracy.
Postanowienia ogólne
-
Właścicielem serwisu internetowego pod adresem www.apronee.pl oraz www.apronee.com (zwany dalej „Sprzedawca”) jest APRONEE Dziedzic, Kopaczel Sp.k. z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim (kod: 95-050) przy ul. Łódzkiej 42, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001136401, NIP: 7312089172, REGON: 540085047, tel. +48 603 123 274, e-mail sklep@apronee.pl oraz shop@apronee.com
-
Regulamin Serwisu internetowego określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu internetowego oraz poczty e-mail, a także przez telefon, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz kwestie odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży Produktów na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Sprzedawca informuje, że okresowo może zachodzić konieczność przeprowadzania prac konserwacyjnych systemów telefonicznych, w trakcie których mogą występować czasowe utrudnienia w dostępie do usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach serwisu internetowego. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, by utrudnienia występowały jak najrzadziej i jak najkrócej.
-
Sprzedawca z uwagi na wykorzystywanie do świadczenia usług sieci Internet, informuje o możliwym ryzyku dotyczącym ingerencji osób trzecich w transmisjach danych przesyłanych drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
-
Sprzedawca jest przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców.
-
Sprzedawca jest zarówno osobą oferującą towary i usługi w ramach Serwisu internetowego jak i dostawcą internetowej platformy handlowej (Serwis internetowy), stąd w dalszej części Regulaminu nie dokonuje się rozdziału obowiązków związanych z umową zawieraną z Klientem pomiędzy osobę trzecią oferującą towary i usługi w ramach Serwisu internetowego a dostawcę internetowej platformy handlowej (Serwis internetowy).
Wymagania techniczne korzystania z serwisu internetowego
Korzystanie z Serwisu internetowego wiąże się z następującymi wymaganiami technicznymi po stronie Klienta:
-
Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu
-
Dostęp do poczty elektronicznej
-
Przeglądarka internetowa Internet Explore, Firefox, Chrome, Opera, Safari
-
Wyłączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz javascript
Zasady zamawiania produktu
-
W celu skorzystania z usług oferowanych w ramach Serwisu internetowego, należy dokonać rejestracji. Rejestracja odbywa się poprzez prawidłowe wypełnienie i przesłanie Sprzedawcy Formularza rejestracji. W trakcie rejestracji Klient podaje adres poczty elektronicznej (e-mail) służący do kontaktu ze Sprzedawcą oraz ustala hasło umożliwiające dostęp do konta Klienta, w przypadku osób fizycznych Klient potwierdza swoją pełnoletność oraz pełną zdolność do czynności prawnych, a także status przedsiębiorcy. Klient może posiadać tylko jedno konto i może korzystać tylko z własnego konta. Podane przez Klienta dane muszą być prawdziwe i aktualne. Klient zobowiązany jest do aktualizacji swoich danych każdorazowo w przypadku zmiany, poprzez Panel Klienta po zalogowaniu się na stronie www.apronee.pl lub www.apronee.com, lub wysyłając aktualizację danych na adres mail sklep@apronee.pl oraz shop@apronee.com Odpowiedzialność za ewentualne negatywne następstwa braku aktualizacji danych ponosi Klient.
-
Klient zobowiązany jest chronić poufność informacji umożliwiających dostęp do jego konta w Serwisie internetowym, w szczególności poprzez nieujawnienie tych informacji osobom trzecim. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane udostępnieniem osobom trzecim informacji umożliwiającym zalogowanie się do jego konta w Serwisie internetowym lub pozostawieniem zalogowanym do swego konta w Serwisie internetowym mimo, że nie będzie z niego korzystał w danym momencie.
-
Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego oraz do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
-
Sprzedawca umożliwia złożenie zamówienia za pośrednictwem Serwisu internetowego (Formularz zamówień). Zamówienia za pośrednictwem Serwisu internetowego można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
-
Proces zamówienia przez serwis internetowy zaczyna się z chwilą rozpoczęcia wypełnienia przez Klienta Formularza zamówienia znajdującego się w zakładce „Zamów”. Klient wybiera:
-
rodzaj Produktów
-
ilość Produktów
oraz podaje:
-
dane niezbędne do realizacji zamówienia, tj. dane personalne oraz adres dostawy
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w przypadku przekazania przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych, nieprawdziwych informacji.
Po wyborze powyższych, Klient potwierdza zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych oraz na zawarcie Umowy poprzez potwierdzenie zamówienia oraz zobowiązuje się do zapłaty wskazanej w zamówieniu kwoty.
-
Aktualna oferta znajduje się na stronie www.apronee.pl lub www.apronee.com
-
W przypadku gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT winien zgłosić taką chęć w momencie składania zamówienia informując o tym Sprzedawcy przy składaniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną lub zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia przez serwis internetowy.
-
W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi przy składaniu zamówienia obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany towar lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, przy składaniu zamówienia obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Realizacja zamówienia
Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów oraz obsługi płatności są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia.
Metody płatności
-
Możliwe są następując formy dokonania płatności:
-
przelew internetowy – drogą online przez dostawcę płatności internetowych
-
bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy PKO BP nr 45 1020 3408 0000 4502 0586 6662
-
Wpłatę za zamówiony Produkt należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3 dni od dnia dokonania potwierdzenia zamówienia. Brak wpłaty we wskazanym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia.
-
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym Klient zobowiązany jest przekazać Sprzedawcy potwierdzenie wykonania przelewu w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
-
Za dzień płatności uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
Prawo do odstąpienia od umowy
-
Klienci mają prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru.
-
Termin do odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeżeli Klient odeśle do Sprzedawcy zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów.
- elektronicznego formularza zwrotów dostępnych na stronie www.apronee.pl lub www.apronee.com
- wysyłając maila na adres: sklep@apronee.pl lub shop@apronee.com
- pisemnie, wysyłając odstąpienie od umowy na adres: Apronee Dziedzic, Kopaczel Spółka Komandytowa, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 42
-
Termin do odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeżeli Klient wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia. Po takim zgłoszeniu odstąpienia od umowy Klientowi przysługuje 14 dniowy termin na zwrot Towaru do Sklepu internetowego.
-
Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie internetowej pod adresem www.apronee.pl lub www.apronee.com
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
-
Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w danej transakcji. W przypadku płatności „Przy odbiorze” zwrot środków jest realizowany na numer rachunku bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Klienta płatności do chwili otrzymania zwracanych przez Klienta rzeczy lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
W przypadku zwrotu części zmówienia Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Ponadto, jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych - jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Zablokowanie lub usunięcie konta
-
Sprzedawca może zablokować konto Klienta w Serwisie internetowym w przypadku, gdy Klient pomimo upomnienia narusza postanowienia Regulaminu.
-
Zablokowanie przez Sprzedawcę konta Klienta w Serwisie internetowym, zgodnie z Regulaminem, spowoduje czasową utratę przez Klienta możliwość korzystania z usług. Przy czym, zablokowanie przez Sprzedawcę konta Klienta w Serwisie internetowym, zgodnie z Regulaminem, nie powoduje przerwania realizacji bieżącego zamówienia.
-
Klient może w każdym czasie wrócić się za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o usunięcie własnego konta w Serwisie internetowego. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia konta w ciągu dwóch dni roboczych od zarejestrowania prośby.
-
Sprzedawca może także usunąć konto Klienta z serwisu internetowego w przypadku, gdy Klient:
-
pomimo upomnienia, rażąco narusza Regulamin;
-
Klient nie korzystał z Serwisu internetowego w okresie ostatnich 3 trzech lat, z tym jednak zastrzeżeniem, iż nie posiada w danym momencie ważnego zamówienia.
-
Usunięcie konta Klienta z Serwisu internetowego powoduje bezpowrotną utratę wszelkich informacji zgromadzonych tam przez Klienta.
Postępowanie reklamacyjne
-
Reklamacje związane z działem Serwisu internetowego oraz ze świadczeniem Usług Klienta można złoży
-
: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@apronee.pl lub shop@apronee.com
-
Reklamacje związane z realizacją umowy, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia nieprawidłowości w ciągu 7 dni od dnia otrzymania dostawy. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące niezrealizowanej dostawy, w takim przypadku reklamację należy złożyć do dnia 7 dni. Zgłoszenie dokonane przez Klienta po upływie w/w terminu będzie pozostawione bez rozpatrzenia.
-
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Klienta składającego reklamację, numer telefonu, numer zamówienia, którego dotyczy oraz datę dostawy, o ile reklamacja dotyczy konkretnej dostawy, a także zwięzły opis zdarzenia będącego powodem reklamacji, ewentualnie dołączyć dokumentację fotograficzną.
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia wpływu reklamacji.
-
W sprawach nieuregulowanych powyżej mają zastosowanie: przepisy rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w przypadku Klienta będącego konsumentem, a w przypadku innych osób przepisy księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego.
Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca
-
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym celów, zakresu, podstaw i zasad ich przetwarzania wskazane są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie serwisu internetowego.
Prawa autorskie
-
Serwis internetowy i jego poszczególne elementy podlegają ochronie na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
-
Klient nie jest uprawniony do kopiowania Serwisu internetowego, z wyjątkiem przypadków, w których zachowanie takie jest dopuszczalne na mocy przepisów bezwzględnie obowiązujących.
Postanowienie końcowe
-
Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w Regulaminie, w tym zmian związanych z wystąpieniem: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobu dostaw lub płatności; dodania nowych usług elektronicznych – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Zmiany w Regulaminie są wiążące dla Klienta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o dokonanych zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego; ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.